23 Ağustos 2021

Genel Bakış

Chaos runs through the lodge hallways as students desperately seek the key to stopping the Class 3 Curse once and for all. Will Kouichi be able to find the answer before another victim is claimed?

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 15 )

Beliz
Beliz

Bu arada önerebileceğiniz bir anime var mı?

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    Violet Evergarden süper yaa fillmi bile var bu sitede yok ama başka sitelerden izleye bilirsin müq anime

  • beliz_kyc
    beliz_kyc

    len seninle heryerde karşılaşıyoruz yawww bu arada tişkürler

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    ghjjnhg ben her gerdeyim UwU rica ederim tatliş

Beliz
Beliz

neyse sırada animeye kaçar ben

Beliz
Beliz

Ama bağı güzeldi bayıldım animeye tek sıkıntı isimleğrrr

Beliz
Beliz

2021 3 Eylül 14.24

Beliz
Beliz

Bu anime de bitti vay beee

todorokiasktır
todorokiasktır

lan cok kısaydı ama bitmeseydi keşke devam edicek dio ama kaç yıl önce zaten ağlwmak ☹((

Dabi<3
Dabi<3

guzel animeydi, izlemistim daha onceden, devami olsun isterdim ama devami olursa da sacma olurdu belki de ve sarmazdi. Kisa anime olsa da mukemmel tavsiye edilir 😁👍

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    yeni bölüm gelmez bence sonuçta kaç yıl geçmiş..

  • durudiebiri
    durudiebiri

    katılıyorum

Zeynep
Zeynep

bazen üzüldüm bazen güldüm bazen korktum ve sonunda bitti😓keşke devamı olsa ama 12bölümlük😓

Zeynep
Zeynep

ahhh bitti

Zeynep
Zeynep

çocukların coğu öldü ve unutuldu.........😢

Zeynep
Zeynep

şu çocuğun her dakka kızı kouması süper yaa❤bizi böyle koruyan olmadı ne yazıkı😰

Zeynep
Zeynep

ölümler çok kötüydü ya

Zeynep
Zeynep

ahh sonunda 12 bölüm

Kamiora
Kamiora

teyzesinin çıkması

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    ilk başda başka bi şey bekliyordum teyzeni görünce şaşırdım....

  • durudiebiri
    durudiebiri

    bende

Kamiora
Kamiora

ayyyy diziye bak müq olm

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    hiç korkmadınmı..ben çok korktum

  • durudiebiri
    durudiebiri

    o kadar korkunç değildi ölümler biraz kötüydü sadece

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    bende zaten ölülerden korkdum kckxkxxkxokoz

  • durudiebiri
    durudiebiri

    UGSFUGELRIUGHRIGYFLK

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?