06 Haziran 2020

Genel Bakış

The students of Class 1-A are up against the League of Villains. Will they survive long enough for help to arrive?

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 24 )

Beyza
Beyza

20:20 abi çok iyi be ağzım açık izledim ÇIĞLIK ATTIM EVDE AĞAĞAĞĞA

zeynep nisa temel
zeynep nisa temel

aaaaa silgi kafa iyrençti yaptıkları

zeynep nisa temel
zeynep nisa temel

nnnnnee silgi kafa silgi kapanın kafası parçalandı artık silgi parça oldu yaaaaaaaaa😔

Işık Çay
Işık Çay

çok ii

nur
nur

Cokkkkkkk iyiydi bu bölümm X)

Ruby
Ruby

Sen Silgi kafasın kendine gel

T-Army BTS
T-Army BTS

anime izlemeye bu diziyle başladım çok iyi gidiyor🤩🤩

zeynep uygur
zeynep uygur

yazık aizava yaaaaaaaaa😩ölmemiş olsun ne oluur

Ege Ayvaz
Ege Ayvaz

karga çocuğu seven başkalarıda varmıı

Arda Yağız KILIÇ
Arda Yağız KILIÇ

HAYYIIR AİZAWAAAA

ereh
ereh

sırf yorum atabilmek için üye oldum 🙂????

Şevval çalış
Şevval çalış

11. bölümde filan silgi kafa'ya yaptıkları korkunçtu 😟

fkh
fkh

şu all might'ın yüzündeki gölgeyi kaldırında adamın yüzünü görelim

Dilem
Dilem

Arkadaşlar ben videoyu izleyemiyorum

GeReKsİz
GeReKsİz

baya iyi

  • idil
    idil

    AYNEN

Nisanur Çınar
Nisanur Çınar

efsane

『シM.r WTF Çekirdekツ』

mha yı baya seviyom 😌👌

  • idil
    idil

    Bende ????

{_Black Cloud_}
{_Black Cloud_}

aizawa sensei öldü mü ☹ ?

nE bakıyon amq
nE bakıyon amq

acaba bu adam niye hep gülüyo 🤔

nE bakıyon amq
nE bakıyon amq

gülen suratlı adam geldike

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?