06 Haziran 2020

Genel Bakış

Class 1-A has to elect a class representative, and everyone wants the job! How will they choose? And what lies in wait for them at the next class?

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 22 )

~tuana
~tuana

todoroki çok arka planda ya askm

Jennie ♥
Jennie ♥

ab dekuyu sevmeyen varmı

Sümeyye MEMİŞ
Sümeyye MEMİŞ

sinir kırızı gecırdım dekuya cok kotu davranıo kacchn

  • 116331036408560594887

    BAKUGOU'YA DA SORUNLARI VAR İLERİ BÖLÜMLERİ İZLEDİYSEN DE GÖRMÜŞSÜNDÜR İKİDE BİR KÖTÜ ELEŞTİRİLER YAPIP DURMAYIN

Elif Dik
Elif Dik

sınıf temsilcilerini seçiceğni söylediğinde öğrencilerin rahatlaması gülme krizine girdim🤣🤣

•Küçük•Luna•

Bence Todoroki az belirtiliyor onu neredeyse daha fazla çıkarmalılar

ꕥ Aslı Gacha ꕥ
ꕥ Aslı Gacha ꕥ

todorokinin fazla arkaya atıldığını düşünüyorum seri boyunca bence öyle bi karakter böyle harcanmamalı

Enes Erdogan
Enes Erdogan

anime 10/10 ama yorumlar çok cringe

ꕥ Aslı Gacha ꕥ
ꕥ Aslı Gacha ꕥ

1-a gelmiş ve geçmiş tüm 1. sınıfların en iyisi doğru mu .d

Ayşe Şehadet
Ayşe Şehadet

Gençler BN dekunun kötü tarafa geçmesi tarafındayım 😎

Berkay Berge
Berkay Berge

efsane anime

Sakura Girl Bunny
Sakura Girl Bunny

çok güzel

Sakura Girl Bunny
Sakura Girl Bunny

yaa ben bu animeyi çooookk seviyorum!💚💚💚Deku çok masum.5.sezonu çık 27 martta çıkacak ama çook sabırsızlanıyorum!

  • idil
    idil

    BENDE

????L U S İ Aᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ????

kimler şu shipleri seviyor?? deku x bakugo mina x krishima (tabi öyle yazılıyosa) uraraka x tsuyu todoroki x monomo lida x tokoyami minori x (hiç kimseçünkü minori sapık ve kız kalmadı ağla minori 😃)

Efe
Efe

Kacchan Deku güçlengiğinde nereye Kaççan? 😃

Midoriya
Midoriya

Kacchan yeter artik iyi davran su çocuğa😡

  • sude_xx
    sude_xx

    ayn ya iyi davran şu çocuğa valla sinirlendim haklısın kardeşim

  • 116353840420092458982

    ilerde daha müq olcak pek bişi değişmiyo ama bence iyi uVu dekubakuj forever

  • 116331036408560594887

    he amk iyi davransın bi bok bilmeden göt göt konuşuyonuz gerçi emoji kullanan bi gerizeklıdan ne bekleyebilirdim ki başa

yareyare
yareyare

KACCHAN ARTIK ŞU LANET SİNİRİNİ KONTROL ET

yareyare
yareyare

İZLERKEN NEFES ALAMAYAN BİR BEN MİYİM

  • ezgisu
    ezgisu

    tek değilsin

Haise Sasaki
Haise Sasaki

bence çok güzel bi bölüm 😄😁😁

Beren Su İrem ATEŞOĞLU

ayyy iyi gibii lan

Mert
Mert

Çok güzel anime devam etsin 5.sezon hemen izlemeye başlıcam

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?