06 Haziran 2020

Genel Bakış

Izuku forces Todoroki to face his past in a chilling battle as the two class rivals finally go head to head!

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 20 )

Nida Culha
Nida Culha

Ya Todo'm şu envadora buz fln ataydın(şöyle ayağını yere bir bassan buz atsan üstüne nasıl olsa özgünlüğü ateş ölmez bir şey olmazdı üff bi gülerdim) bir şey yapaydın ben burda ölüyom o gelmiş orda yok amacına ulaşıcam fln bir şey diyo ya(unuttum ne dediğini de bxndzbfhjv)

Midoriya_deku
Midoriya_deku

olm ağzım açık ve hayretler içinde izledim yok böle bişey yaww /gitgide todoroki yi sevmeye başladım ama midoriya da favorim yanii

ibrahim
ibrahim

daha izlemedim nolcak cok merak ediyorum😍

_xx_alisha_xx_
_xx_alisha_xx_

neden bilmiyorum ama en sevdiğim anime bnha😏

_xx_alisha_xx_
_xx_alisha_xx_

izuku'cumun kalbi çok temiz🤗😇

sevde
sevde

ben bu envador'u hiç anlamıyorum ya sırf All migt'ı geçmesi için çocuk yapmış

uVu
uVu

OLM MÜQ YAW

uVu
uVu

Ab ikiside çok güçlü MÜQ KDSJALİOGSD

『シM.r WTF Çekirdekツ』

midoriya kazanacak sandım ;-;

Toga Himiko
Toga Himiko

18:53 todoma bak beeğ

Toga Himiko
Toga Himiko

6:02 pom pom ... BuUuM

Emir burak önalan
Emir burak önalan

😄BU FİLMİN OYUNU OLSA OYNARIM

  • semos
    semos

    var ps4 te

  • kacchannn
    kacchannn

    cikio ztn

Studio Ginny GLMV
Studio Ginny GLMV

mal ya kendini kızarrtırınca eline ne geççek dekucuğum

  • shoto
    shoto

    todorokı kazancak ıste ömkcwölkmlömfck fan hızmetı xd

  • 102863320878814287873

    Nerenizle izliyosunuz lan siz? Midoriya kazanmak istiyodu evet ama önceliyi todorokinin kendini kabul etmesini istemesi farkındaysanız o daha gücünün 100/100 nü kullanamıyo kullanırsa elbetde todorokiyi alt eder

  • svd_1453
    svd_1453

    deku'nun hem özgünlüğü çokniyi

  • kacchannn
    kacchannn

    iyiilik icin iste

Studio Ginny GLMV
Studio Ginny GLMV

bokugo aşkımın tek repiliği : geber ,gebereceksin ,seni gebertecegim.

  • shoto
    shoto

    ölwqekmfwkvomm aynen xd

  • svd_1453
    svd_1453

    bakugoya göz dikme o benimmmmmmmmm sjsjjjssjjsjsjs (tamamiyle ironi)

  • zmelisawinner
    zmelisawinner

    puşt bakugou benim çocuğum bide dekunun öyle işte(ship işte kafaya takmayınke)

veronicawannadie
veronicawannadie

shoto her geçen bölüm daha çok seviyorum seni ne yapıyosun böyle şrfsz

яσѕєттα
яσѕєттα

Todoroki yi hiç sevmiyorum ya ☹

  • shoto
    shoto

    o cocukluk hıkayesınden sonra nasıl sempatı duymadın ya belkı alısamamıssındır mangayı okursan dahada seversın <3

  • shoto
    shoto

    manga 2 sezon onden gıdıyor todorokıye dahada deyındıgı bolumler var karaktere dahada yaklasıyosun ve dahada anlıyosun ıllakı seversın todorokının yasadıkları az buz seyler degıl

  • thefirstlydia
    thefirstlydia

    ben ilk anda sevdim dfjsljfkd

  • rosetta
    rosetta

    Ya ne bilim bana çok soğuk geliyor

  • shoto
    shoto

    o sogukken daha gzl CMKMKVÖLV

  • 106369186710217185371

    Blinksin kalbini qırmak istemem ama nabıyon gidiyon boyu kısa dequyu mu seviyon bruh

  • rosetta
    rosetta

    Tamam da benim sevmemem ve blink olmamın ne alakası var? Üstelik herkes aynı kişiyi sevmez sadece fikrimi belirttim bununla alay edemezsin

  • rosetta
    rosetta

    Shoto whjshejcgsh

  • shoto
    shoto

    blınk dıye shotoyu sevmekmı zorunda aq ben blınk degılım genede sevıyorm o benm cold sobam öxmcköölcçsöl

  • wholesale
    wholesale

    bende hiç sevmiyorum

bakugonun siyah atleti

SHOTOĞOĞOĞĞH

Nehir
Nehir

arkadaşım bu bölümü izle ve bana tepkini söyle dedi çok merak ettimmm ağağağ

  • shoto
    shoto

    todorokı heart attack gecırebılırsın dıkkatlı ol

•Alone•
•Alone•

Arkadan bi hanım abla konuşuyo? Bana baka dedi TwT

zeynep sude
zeynep sude

heryerini kırdı bari kazansaydı değerdi en azından

  • thefirstlydia
    thefirstlydia

    ama todorokinin gücü gerçekten çok fazla daha tam kullanmadı bile

  • shoto
    shoto

    bence todorokı hak ettı ztn deku butun gucunu kullandı yenemedı yapçk bişi yok todorokıyı tutuyodm ztn MKXCJNEKK

  • 104420655716882363512

    Aslınd deku bacı gücünü kullanmayı bilseydi kazanabilirdi.

  • wholesale
    wholesale

    nerenle izliyorsun? deku yüzde 5 gücüyle bunu yaptı. üstelik daha kendine zarar vermeden kullanmayı bilmiyor. tüm gücünü kullandı diyor birde dıaohnjcmm

  • shoto
    shoto

    asıl sen nerenle ızlıyosun acaba? all mıght da dedı %100 gucunu kullandıgını suanda %100 gucuyle bunu yaptı anlayın artık ?!

  • 116353840420092458982

    shoto %5 gücüyle yaptı knk

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?