06 Haziran 2020

Genel Bakış

Before the U.A. students head to their training camp, Class 1-A goes to the pool for extra training, and the League of Villains plots their next move.

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 51 )

Nur Betül ÖZKAN
Nur Betül ÖZKAN

benim aklıma bir teori geldi(saçma olabilir) şimdi daha dün buradan izledim. all might dedi ki dna ile sadece istersen gücün aktarılır. şimdi deku ochaco dan ochaco da dekudan hoşlanıyor. internette de(fanmade olup olmadığını bilmiyorum) ikisinin kiss sahnesi var. şimdi ikisi öpüştüğü zaman dna sını isteyerek ona aktarmayacak mı. uraraka da o güce vücudu hazır olmadığından patlar veya bu ikisi evlenirse uraraka hamile kaldığında her şekilde dekunun dna sı urarakaya geçmiş olacak ona olmasa da be

----------
----------

abi ben niye izleyemiyorum

Zümra
Zümra

intro şahane olmus gerçekten

berre
berre

yarı-yarı ahmak bakugo ne yiyip ne içiyon acaba banada lazım-

berre
berre

selam 3. sezoon😎🛐

Doğa
Doğa

bu bölüm fav bolumum oldu bazi sebepler yuzunden🤐

Doğa
Doğa

intro mukemmel olmuz

Doğa
Doğa

3.sezona basliyorum ilk once bismillahirrahmanirrahim

•Naź Deku Piźźası•

bir günde 25 bölüm izletiyo bağımlısı oldum 😫

Beyza
Beyza

İntro güzel ya bitişi çok iyi ama

Beyza
Beyza

19:45 tiplere bak laa jslsodjdks bi an hepsi düşünce anladım Sensei'nin geldiğini

Beyza
Beyza

yarı-yarı ahmak nedir ya ıdldfujfodud

Beyza
Beyza

NİYET ETTİM 3. SEZONA BAŞLAMAYA

Cansu Midoriya
Cansu Midoriya

Arkadaşlar Kaç sezon sürecek My hero academia söyler misiniz 😫

Furkan_Midoriya_Todoroki

Yedinen başladım ve yinede çok güzel sarıyor

öykü
öykü

bi yarı yarı ahmak der bi yarım kafalı der jkyfugbhnjmkıuuy6gbnjmkıu Bakugonun kafasından istiyorum çok iyi ghjuytghjuy

öykü
öykü

3. sezon hayırlı uğurlu olsun

enes güngör
enes güngör

netfilix te sadece 2 seson var

enes güngör
enes güngör

çok kasıyorrrrrrrr

๑• Gacha - Sena •๑

💕öpüşme varsa hangi bölümde öpüşme var kimle kim öpüşüyor lütfen söyleyi geberiyorum burda meraktan çatlıcam

  • 116535280180314664210

    şu ana kadar bu dizide öpüşme yok ama belki ilerde olur

  • hoodie
    hoodie

    merak etme yok O sahneler sadece fan yapımı yani gerçek değil U-U

  • 111652417873203496072

    tüh be keşke olsaydı neyse cevapladınız için teşekkür ederim

  • semos
    semos

    taktın aga sende öpüşmeye .d

  • zeynepmammedova
    zeynepmammedova

    öyle bir sahne YOK

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?