06 Haziran 2020

Genel Bakış

Todoroki, Kirishima, and Midoriya want to go after Bakugo, but the class rep is standing in their way. Meanwhile, Shigaraki makes Bakugo an offer…

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 28 )

OWO
OWO

lan dekuğ naptın tipineo kılık değiştirme neğğğğ afederiniz şeye dönmüş-

THE EYLÜL
THE EYLÜL

yanlız...todoroki yakıyo

Gökçe
Gökçe

e o kadar kahramanı toplamışsınız neden yaorozu'nun gösterdiği yere birlikte gitmiyosunuz

iklim
iklim

olm todoroki Bağcılar arizona kertenkelsine dönmüş nfgggbnfmgbffbgn

  • themelody
    themelody

    jdfjdfhjdghjdf haykırdım lna-

melisa kırmızı
melisa kırmızı

bi tke benmi deku ile uraraka shipliom

Todoroki-san
Todoroki-san

Opening ' i geçen tek ben değilim dimi ya

1123344556542134578
1123344556542134578

Efsane 😜😜

Mert Efe
Mert Efe

ilk izlediğimde akşam 9 dan sabah 8 e kadar izledim (Güzel bir Anime Dizisi Cidden !) keşke 9. sezona kadar gitse ama gitmiyor 😢

mehmet keleş
mehmet keleş

hani bunun telefonu kırılmıştı lna 8:20 de telefon kullanıyo bu

  • 116353840420092458982

    annesi beni ara yazmıştı nota yani gelip görmüş bence annesi koymuş olabilir

mehmet keleş
mehmet keleş

istambul sözleşmesi yaşatır !

uVu
uVu

naber bebeq selam yavrum ben akvaryum u3u

Toga Himiko
Toga Himiko

21:48 ... o gülüşüne ve kırmızı gözlerine hayranım bakugou beğ

GeReKsİz
GeReKsİz

spoiler

《gacha noodle!》
《gacha noodle!》

Iida tmm üzgünsün ama dekuya vurma sıçarım azına neymiş sınıf temsilcisi götünmü kalktı olm

《gacha noodle!》
《gacha noodle!》

ya ben ne kadar da aptalım niye bu animeye başladimki hala devam ediyomuş çok güzel bırakamıyorum yeni bi animeye hemen başlamak istiyorum yaaağ

Toga Himiko
Toga Himiko

Seni meraklı şey spoiler mı istiyorsun<( ̄︶ ̄)>

Aslıhan Evim
Aslıhan Evim

yalnız todo çok ykakışıklı aşkom benim

Aslıhan Evim
Aslıhan Evim

selam nasılsınız yalnız aranızda bende varım sonunda 💝

anime
anime

SA

Saitama deku
Saitama deku

yakinda 4000 puan yapicam 2 yorum kaldi

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?