06 Haziran 2020

Genel Bakış

The Hassaikai gets some help from the League of Villains as the heroes continue to make their way to Chisaki to rescue Eri.

Bu içeriği   @SiteRobotu   oluşturdu.

Yorumlar ( 31 )

Diana
Diana

1-A yı özledim ya

Denki Kaminariii
Denki Kaminariii

1-A sınıfını görsek mi artık yaa

fяєуα
fяєуα

abi artık topluca 1-A sınıfın görmek istiyorum ya. Hayır olmadı mı bari bi todo bir baku fln görsek hani

fяєуα
fяєуα

05.07 "Loading..."

 Kayra
Kayra

todom neredeee

AyseSu
AyseSu

todoroki ve bakugouyu özledmm

unıted states of smash

hadi tartışalım Sirius punch all mighta tek atarmı

Doğa
Doğa

abi artık todorokimi görmek istiom

Doğa
Doğa

39. saniyedeki krishimaya aşık olmayanda ne biiliyim

deniz
deniz

keşke dabi ile todoroki dövüşse...

Azra ARMAN
Azra ARMAN

fat gamın son hali ❤

Beyza
Beyza

14.10 oha lan

Beyza
Beyza

13.50 AHH HEMEN DE NASIL ANLADI JDHKDDHDKXJDLDJ

Beyza
Beyza

12.06 oh ohh krall

İrfan Babacan
İrfan Babacan

dabi endevaor un oğlu mu

  • dabifan
    dabifan

    evet ger.ek adı galıba Toyo Todoroki googlasor çıkar resimler iistersen iyi günler

ZuzayLıyım
ZuzayLıyım

dabi aşkım nerde kaldı yaaa

KAWAİİ_GUYx
KAWAİİ_GUYx

hangi bolumde ve hangı sezonda deku ıle all mıght tatıle cıkıyordu orda kotu adamla yuzlesmısler? ben orayı ızleyemedım

  • 113540148499631209072

    o bahsettiğin şey dizi değil film My Hero Academia: Two Heroes da tatile çıkıyorlardı

  • 113373021277675420693

    Boku no hero academia ile my hero academia arasinda ne fark var NOLUR SOYLEYINNNN?????

  • 111895983326710005285

    boku no hero academia my hero academia nın japoncası. bir fark yok yani

Dabi????
Dabi????

Lan artık todokori mi görmek istiyom

uVu
uVu

🥦

Defne
Defne

ez ve hepsini öldür...

Şikayet Et

Sorunu anlamamıza yardım et. Bu bölümü hangi sorundan dolayı bildiriyorsun?